Sitter i skolan

Vinden blåser utanför fönstren, himlen är grå, världen rent ut sagt dyster och jag känner hur jag blir medryckt av vädergudarnas humör. Det faktum att jag har databashantering har kanske något med det att göra med^^ Som jag sa i min vackra bilddagbok (sök daphilip) om jag någonsin börjar arbeta med databashantering, bara skjut mig! Tacka mig inte för dom stunder av skratt som jag eventuellt kan ha gett er, hälsa inte, bara skjut mig med det största jävla vapnet du kan hitta! Känn ingen sorg, vet att jag är på en lyckligare plats…

Jag sitter nu och förbannar den man som tyckte att världen behöver ett ämne som kallas databashantering, jag bannar mig själv för att jag en gång i tiden trodde att it verkade som ett spännande ämne, men framför allt bannar jag alla eventuella gudar för att de lät mig göra valet ”John Bauer-IT” när jag gick i nian!

Så nu kära barn så vill jag att ni alla tänker er för innan ni väljer ett ämne till gymnasiet! Och vad ni än har för intressen och betyg så är TTC och IT på JB fel val!

//Red Special

Kommentera

